Nu var man trött igen!

Jag fattar inte hur folk gör det! Börjar jobba åtta på morgonen och sen orkar dom göra saker efter jobbet.
Jag är helt slut när jag börjar åtta. Jag går till och från jobbet i sömnen.
När jag slutat jobbet och kommer hem då däckar jag.
Jag vill också va pigg och morgon fräsch!
Grejen är att det kan ju ha att göra med det faktum att alla tycks gå och lägga sig i tid. Men jag är inte trött på kvällen, vilket i och för sig kan bero på det faktum att jag sover efter jobbet.
Men om jag nu går och lägger mig i tid så händer inget!
Bara ligger där och blir stressad för att jag aldrig somnar.
I dag till exempel vill jag ju egentligen inte somna när jag kommer hem. Men jag måste ju!
Jag är sååå trött!!!!
Men har bestämt mig för att bara sova ett par timmar, det måste jag. Ska orka träna idag och sen ska man ju eventuellt orka gå på date med K.
Brukar vara mysigt med han men det gäller ju att kunna hålla ögonen öppna.

Okej, så här gör vi!
Från och med måndag ska jag göra mitt yttersta för att bryta trenden. Jag ska lägga mig i tid och även om jag jobbar kväll gå upp i tid..eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback