Secrets...

Att allt ska vara så hemligt?
Blir ju så nyfiken!! Ha, ha.
Nää, men det är sant. Grubblar och funderar. Varför vet jag inte, egentligen skiter jag ju i. Det är det att när det blir en grej då blir man ju såå nyfiken.
Annars har jag inte fått ett jota gjort idag. Eller jo, man har ju jobbat i morse men mycket mer än så vart det inte idag.
Hade som alltid storslagna planer på träning och städning men nope inget vart av.
Handlade lite på väg hem från jobbet, tog by the way en promenad hem och sen däckade jag.
Sov som en gris fram till halv sju.
Brorsan tittade förbi och jag har ju plocka undan lite och så, men inte mycket mer och såå trött fortfarande.
Snart är det rakt ner i sängen med dom sista sidorna på tredje Twilight boken.
Imorgon är det träning, städning och möta upp Johanna en snabbis och sen jobb.

Måste bara säga att jag tycker det är lite mysigt nu när det börjar likna höst...
Så relaxed. Bara myspys!

Lite besviken på DIG, vet inte varför. Jag är nog lite konstig, eller tja väldigt konstig.
Ville att vi skulle ses ena stunden men sen i nästa kände jag bara att fuck it pallar inte skönare att bara stanna hemma.
Grejen är vill ju träffa dig, mysa, prata checka av läget...
Det är allt det där andra jag inte orkar...
Inte just nu....
Men tro inte att jag inte tycker om dig för den sakens skull.
Men inte just nu....
I'm not there, jag är så luddig, obeslutsam, tveksam, jag vill men jag orkar inte. Jag är på en annan planet just nu känns det som och sanningen är för tillfället trivs jag här och tror jag stannar en stund.
Stannar där mittemellan.
Bara är för en stund.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som de fortfarande är M som spökar. hoppas du hittar någon som kan ge dig allt du vill ha på bägge planen. Jag hoppas du mår bra och att hala zooet hemma också gör det.



kram

2009-09-03 @ 16:49:54
URL: http://emmawerner.blogg.se/
Postat av: Oumi

Gu va kul att höra ifrån dig!!!

Hoppas allt är bra. Kikat in på din blogg också och du verkar ha det bra i Norge.

Kram!

2009-09-04 @ 22:55:24
URL: http://oumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback