The boy next door.

Tror ni hon har somnat än då?
Nej , det har hon minsann inte!!
Det är nämligen så att jag en längre tid haft ett gott öga till grann pojeken (pojken och pojken han är typ trettiofem) och just ikväll då händer det.
Eller händer och händer..
Vi har ju allitd hälsat och han är snygg som fan.
Men just ikväll när jag var ute med tiger då tar karl bladet från mun och frågar om jag vill komma upp på en öl.
Jag menar jag är inte den som är den och tackar självklart ja.
I meen the man is HOT!!
Ha, ha.
Har nu suttit på hans balkong och myst ett par timmar och bara snackat skit.
Mysigt.
Men va fan då!!! Jag skulle ju sova ju!!
Lär ju inte bli gymet i morrn, lär ju ta feta sovmorgonen då jag jobbar kväll.
Och inte fan skulle jag ju dricka heller ju!!
Inte förren lördag då jag och Carro skulle ses ju. Skulle ju vara en vit vecka typ ( ja, ja vita fem dagar iallafall.)
Men nu är ju det kört också ju.
Äh fuck it, i'm going to bed!
Och nej, skedde inget okristligt, men jag håller tummarna.

Over and out!

P.se eventuella felstavningar beror på att jag är salongs berusad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback