When the fat lady sings...

Okej i'v made up my mind.
Den första september (om inte tidigare)lägger jag ner. Med att jag lägger ner menar jag allt jävla drickande.
Alltså det här är ju inte jag!
Okej nu har det ju vart sommar och man har vart ledig och så. Det brukar ju bli lite mer då, mer av det goda.
Men nu är ju snart hösten här och då är det back to buisness.
Träning, jobb och bara höst mys som gäller.
Ska fan bara vara hemma och ta det lugnt. LIte film kvällar och sånt mys istället.
För det är ju såååå onödigt.
Tillexempel nu. Nu har jag suttit med S och vi skulle ta en öl. En öl blir oftast fler likså i dag. Nu har jag ju tappat träningen  imorgon i och med att jag drack idag.
Imorgon ska jag ha lite folk hemma på kräftor och ja, till kräftorna blir det ju öl och så.
Aydin hade köpt dricka och lämnade ett flak öl och en baginbox (ska det sitta ihop?)rosé hos mig och vi är typ fyra pers bara.
Så då har jag ju tappat lördagen också ju.

Så med andra ord på lördag den tjugonioende augusti är det slut på det här.
Nu ska det bara mysas med goda vänner, tränas och mås allmänt bra!
No more drama in my life (Mary J).

Make love. Not war.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback