Skrivkramp?

Skulle man ju kunna tro.
Var ett bra tag sen det skrevs nåt. Så vad har hänt nu då?
Joo, har typ inte gjort så mycket egentligen.
Har hängt med HONOM , myst lite och druckit way to much beer!
Vi har setts rätt mycket nu, var och varannan dag kan man nog säga.
Och det är såå läskigt och underbart.
För jag menar vad fan blir det av det här då?
Jag vill bara slappna av och flyta med. Men det är ju sååå svårt!
Blir ju så lätt osäker och nervös för att det ska rinna mig ur händerna.
Som nu till exempel andra kvällen på raken han väljer att chilla hos sin polare... Vill ju ha han här ju...
Hos mig.
Allt har vart så bra, kul och mysigt...
Vi har legat i soffan käkat glass och godis. Vi har hållt sams och bara vartit.
Men tänk om vi vartit för mycket?
Kan man vara för mycket?
Ja, ja jag skulle inte bli kär, I know...
Man ska fan inte vänja sig vid folk, fästa sig vid dom...
Det var väl självaste fan också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback