Bad!

Nu har jag vart riktigt dålig på det här med att uppdatera.
Slarvigt, slarvigt....
Men, men det har ju inte hänt så mycket..fast det har det egentligen.
Men min hjärna har vart occuperad med mycket lite utrymme kvar för annat.
Så sorry.
Så hur är det med mig då?
Joo, allt är bara bra för those who cares.
Men alla dessa tankar då vad beror dom på?
Joo, bara min egen osäkerhet..
Oron att inte duga, att bli bort vald, att nån annan bättre ska komma och jag bara ska försvinna i bakgrunden och förintas till ingenting.
Har pratat mycket med två personer om detta vilket gjort att allt känns bättre.

Tack Kalle för att du sa att det är under min värdighet, att jag är så mycket bättre. Att jag inte ska oroa mig.
Tack Emma för att du orkat höra och förmodligen kommer att få höra mer...
Men jag ska göra mitt bästa för att släppa det och bara njuta istället (hoppas att det blir mer att njutande bara).

Usch att det aldrig kan va enkelt!


Som Jossan alltid säger:
Andas Oumi, andas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lyssnar alltid, men ibalnd är de svårt att ha svar på allt. Du behöver inte va orolig du är finast.

2009-02-17 @ 18:46:45
Postat av: josefin

Som sagt gumman ANDAS ANDAS

2009-02-18 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback