Bakis.

Visste inte vad jag skulle hitta på igår, kände för att göra nåt men ändå inget över seriöst.
Tycker ju att det är så skönt att bara kunna va hemma på helgerna och då vill jag typ bara chilla.
Så jag bjöd över Emma på ett glas vin.



Hon tog med sig en påse chirre å så satt vi bara å mös och snackade skit. Sen ringde ja H så dök han upp på lite öl och vin.
Det var super mysigt
Det blev även rätt mycket seriöst snack om jobb, stereotyper och livet i allmänhet, så där som det kan bli när man sitter och dricker.

Och fulla blev vi!!
Vi satte på gammla klassiker och jag och H gick loss på golvet.
Han va Hanna och jag var Magdalena Graaf till "you got what i want baby".
Ha, ha.
Och mer dricka vart det för sen kom tequilan fram. ha, ha.  


Vid ett började Emmalite illa och kröp ihop med Tiger i soffan.




Och vid två då mådde Emma typ så här...



Ha, ha.
Kom dock bara upp ytterst lite till Emmas försvar. Sen fastnade jag och Emma där inne på dass och bara satt och snackade. H hade då vinglat vidare till sin darling.
Och jag vinglade med Emma till bussen. Skönt för henna att hon flyttat och bara bor typ tre busstationer bort nu.

Video bevis på dans och H's rap kommer vi senare tillfälle.
Emma filmade och ja Hdet kommer att läggas upp här.
Hoppas att Kalle kan förlåta dig!

Nää, nu ska jag mumsa i mig min pizza ( gu va kliché) och försöka få tag på Emma. Har ringt ett par gånger men hon slaggar väl än.

Peace!!

Kommentarer
Postat av: Joel

Att du lägger upp det också.. :P

Tiger ser ut att må bra i alla fal..

2009-02-16 @ 09:07:58
URL: http://www.joel-alvarez.com
Postat av: jessie

ohh, fan saknar dig Oumi! och Emma-pemma också..hälsa henne!

2009-02-18 @ 22:25:22
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback