f-a

I dag var en bra dag, till en början.....
Sure jag försov mig, det vart lite stressigt på morgonen men humöret var helt okej. Varken till eller från.
Men nu är jag så pisst!!!!
Vilken jävla skit stämning det är här!
Usch, ångrar att jag kom idag känner jag, vill bara hem och krypa ner under täcket igen.
Men icke sa nicke har som vanligt en massa vändor att springa i dag.
Måste köpa strumpor och en till shoppingvagn på vägen hem. Sen till pappa hämta Tiger och en massa smutstvätt. Ta en promenad hem till mig, boka tvättid till helgen och lämna all smutstvätt.
Sen till djur affärn, handla katt och hund mat och klippa Tigers klor.
Men sen....sen ska jag fan bara krypa ner i sängen och ge fullständigt i världen för en stund.
Fett skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback