Favoriten?

That is not me kan man ju lugnt säga. Men saken är den att jag nog inte skulle vilja vara det heller.
Skulle nog tycka att det var rätt jobbigt att folk retade sig på att jag uppenbart favoriserades. jag skulle tycka det var lite pinsamt att behandlas annorlunda.
Jag skulle inte liksom nyttja det utan mer försöka undvika att nyttja det.
Det är vad jag tror, men jag vet ju inte.

Fast jag är ju rätt så anal när det kommer till just rättvisa och sånt. För mig är moral och etik så viktigt.
Kanske för att livet ofta vart just väldigt orättvist.
Jag är en strong beliver i att behandla andra som man själv vill bli behandlad. Att man inte behöver älska alla men man måste respektera alla.
jag tror på "what goes around comes around" kanske inte med en gång men förr eller senare.
Jag tror på att inte trampa på folk på vägen upp till toppen, då det är samma människor du möter på vägen ner.  Jag tror att toppen förmodligen är ett as nice ställe att vara på, med fet utsikt...men hur jävla kul är det egentligen att stå där själv?
Jag tror på kärlek framför pengar och karriär (naivt kanske).
Jag tror på evig vänskap.
Jag tror på att vem du än blir i livet....glöm aldrig var du kom ifrån.

Keep it real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback