I swear your just like a pill!!

(Rubriken har inget med texten att göra, just so you know)

Helt slut!!!
Den här veckan har verkligen bara kommit och så poff så var den typ slut.
Har haft fullt upp hela dagarna! Helt sjukt.
Det har vart läkar tider och träning och jobb. Sen har det vart flyttning på grejer fram och tillbaka mellan mig och pappa.
Sen har jag hunnit med lite shopping, ett par plagg som "jag absolut behövde".
Det har vat ett sjukt jävla spring.
Till exempel i dag.
Uppe med tuppen vid åtta, ut me Tiger och iväg till KS solna för lite prover.

Med mig hade jag en fet väska med lite smutstvätt och det som vart hos pappa och som jag kan tänkas behöva hemma över helgen.
Sen efter läkaren in på dagslivs och köpte käk till helgen och katt mat och sånt. Sen hem och lämna alltihop, och sen iväg igen till bolaget för lite vin och dylikt till helgen.
Sen hem till mig igen!!! och lämna av vinet och det.
Sen åter hem till pappa, ut med Tiger. Hann sova en timma. In i duschen och nu sitter jag på jobbet.
Puh, va jobbigt barar att skriva vad jag gjort ju!

Äh, peace på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback