Ja, gärna!

Loggade in på spraydate och såg att jag fått mail!
Men man skall ju inte ropa hej innan man kommit över ån (eller bäcken).
Delar även med mig utav detta mail.

" Hej. Jag skulle väldigt gärna vilja bli din leksak. Med det menar jag att du får kontroll över mig, som någon slags slav. Ett exempel (och något som jag länge velat testa) är att du skulle kunna träna upp mig i att slicka fitta. Eller roa dig med mig på olika sadistiska sätt, som t.ex. att låta mig städa ditt hus eller din lägenhet iförd kvinnokläder, eller binda fast mig och sedan vara borta i timmar medan jag snällt får vänta. Eller tvinga mig suga kuk/strap-on. Eller använda mig som en möbel.
Jag menar allvar. Vänligen svara bara om du är intresserad. "

Nån som behöver en städare? He's all yours!!
Lämna namn och nummer så vidarebefodrar jag det till honom. By the way han är 23!!!!
(och redan så skadad, va är grejen?)


Peace!


Kommentarer
Postat av: Linn

Eller använda mig som möbel hahaha! rolig kille :D



Ja tack så mkt, ja då jävlar ska vi ha en storslagen inflyttningsfest! :)

2009-02-11 @ 15:36:45
Postat av: anna

jag tror jag vet en som kanske behöver städare, jag och linn kan hyra han om vi flyttar så maila tillbaka!!!

2009-02-11 @ 18:44:40
Postat av: oumi

Snusk Anna!

2009-02-12 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback