Melodifestivalen?

Kom aldrig iväg till syrran, men hon tittade förbi här hos pappa istället.

 Så Söt hon är Sabina!


Vi käkade, fikade och snackade skit...och ja, vi tittade på Melodifestivalen.
Mest för att syrran ville kolla mest för att hon Mede var program ledare i år och hon kan va så rå. Hon kan gå till rätt coola person angrepp med glimten i ögat så att säga.
Och hon va rätt bra..men resten då?
Måste ju erkänna att jag är rätt anti hela konceptet med Melodifestivalen. Det var helt okej back in the old days, det var EN mys kväll me chips och läsk och hela familjen framför teven. Det var spännade och kul.
Men framför allt. 
Det var EN kväll!
Sen var det klart. Asså jag menar kom igen, det var bättre förr i alla fall i det avseendet. Skiten tar ju aldrig slut.
Det är kväll efter kväll.
Mest satt vi ju bara och dissa dessa hurtiga, stor leende människor som svängde med armar och hade sig. Det är så poppigt och gulligt att man spyr!
Det är som om dom drar på sig feta, falska masker av leende och alla ska bara vara så älskbara att man hatar dom!
Personligen tycker jag att delta i Melodifestivalen är ett ner köp som artist om det nu inte är så att man bara är en Melodifestivals artist (tex Perelli, Carola, Shirley mf) då är det helt okej.
Men annars tycker jag att det suger. Till exempel så ska ju Agnes vara me i år och förra året var Sibel med.
Jag menar kom igen tjejer! Skulle vara så mycket coolare om ni bara körde ert race att bli en Perelli är inget att sträva efter enligt mig i alla fall.
Va inte äckligt socker söta, va coola!


P.s nu är det dags igen... =)

 Mmmm, så gott!!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback