Mobil fan!!

Jupp så var det dags igen, mobilen är paj!
Det är sjukt hur handikappad man direkt känner sig när det händer. Det är ju så störande.
Asså jag menar hade den ju inne på lagning i november och då var det samma fel.
Ingen nätåtkomst, går varken att ringa till eller från.
Nu har ju garantin gått ut men i och med att den var inne i november så håller jag tummarna för att Aircall fixar det här nu.
Och om inte så kommer jag att vända asfalt!
Fuck, fuck, fuck!

Annars är det rätt soft. Helgen har vart chill.
I fredags var jag hemma å sen kom Emma och så drog vi och mötte upp lite peeps från jobbet på Rock. Det  var nice, vart bara lite för full....
och fett bakis i lördags och då jobbade jag. men det gick vägen, mycket kaffe och vatten bara så.
Lördags kväll vart bara hemma kväll. emma kom förbi och snackade  lite skit och plötsligt va klockan två!
Det var bara att krypa ner och nu sitter jag på jobbet...

Och mitt hem ser ut som ett crackhouse med lite schysstare inredning.
Fy fan va jag måste röja idag!
Och sen måste jag iväg till V-by och hämta mobil hos brorsan, kan ju inte ha det så här ju. Blir galen utan mobil (vet inte varför egentligen) .
Men det är ju också ett jävla I-lands problem!

By the way...
Plötsligt funkar fanskapet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du åkte till din bror utan att hällsa på mig så blir jag så arg på dig....jag menar jag bor två portar i från din bror.....

2009-02-22 @ 19:04:13
Postat av: Anonym

Nää, då hade jag ju ringt ju!!

Han kom till mig. Pöss!!!

2009-02-23 @ 19:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback