Mums

Ville bara tala om vilken god smörgås röra jag har gjort.
Super mums, super enkelt och nyttigt.
En lagom mjuk avokado, hackad rödlök, tapenade, salt och peppar och bara blanda!



Slängde på lite ruccola också.
Kanske ska börja me typ ett mat tips en gång i veckan... Fast fett ambitiöst!!
Ni får nåt då och då istället, när lusten faller på.

Annars har jag haft en soft fredag. Har vart ledig, va på gymet i morse och sen hemma hos mig och tvättade.
Nu har jag lagt två bärs (ja, Kalle BÄRS) på kylning och till dom blir det popcorn och filmen Don't say a word.
Sett den flera gånger men Brittney Murphy är bara så grym på alla sätt.

Love her and don't know why. Hon är bara så cool liksom, vet inte gillar hennes stil.

Peace out och ha en nice helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback