ny tränad!

Gu va skönt det är!
Har precis vart på gymet och nu sitter jag här med en plast påse på huvet (hårinpackning).
I dag är jag ledig och det är skönt samtidigt som jag står inför dilemmat:
Vad ska jag göra med min lediga dag?
Tänkte jag skulle förbi mig och lämna lite smutstvätt och hämta lite nytt rent. Har ju tvättid i morrn hos mig.
Sen ikväll kanske man skulle slå syrran en pling och titta in hos henne och Randy en sväng me Tiger.
Vet faktiskt inte.
Sen hoppas jag att dom nya mattorna jag har beställt till pappa kommer idag också.
Blir en nice surprise för han. Det ska han ha.

Nää, nu ska jag chatta lite med lillebror (måste ju ha koll på han ju) och sen in i dushen.
 Så hörs sen då!

Och till er som sitter på jobbet just nu. Jobba på!!!
Och ha en bra dag!

Ha, ha!



Peace to the streets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback