På befallning!

Jupp, har fått klagomål på mina kassa uppdateringar.
Men nu har jag lite att få sagt ialla fall.
Kollade nämligen på "Den rätte för Rosing" igår...
Need i say moore. Var ifrån kommer dessa dårar?
Vet inte om det var fler som kollade men seriöst! D
et var nån dåre som då skulle vara expert i Martial art!
 Ha, ha, his parents must be so proud. Och han gick vidare också!!
Men frågan är: Är inte dessa program bara en chans till femton minuter of fame?
Har väldigt svårt att tro att dessa karlar/pojkar/rejects from hell är ute efter någonting annat än att försöka bli kända.
Jag hoppas i alla fall att det är så för om inte skulle det ju innebära att dom på riktigt, på fullaste allvar vill vara den rätte för Linda och det är en skrämmande tanke.
För kom igen!!
Okej att hon ser ut som sju svåra år. Det förstår jag att folk ser förbi, man ska ju faktiskt inte gå efter utseendet. Men är hon charmig? Är detta en tjej med glimten i ögat?
Nä! Tycker inte det, sorry.
Hon är så montom och tråkig!!!! Asså Gyning har i alla fall lite utstrålning men Linda...BOOOORING!!!!!

Och det värsta är : att jag kommer att sitta och titta på skiten!!



By the way Linda, vita tubsockor är inte okej!!!!!
(Lade märke till dessa hemska vita tubsockor när hon satt och dinglade med benen på sin stackars pappas diskbänk.)

Ikväll är det hund kväll och en flaska vin med Emma, mysigt!!¨

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback