Semester?

Skall önskas nu!?!
Hur fan ska jag kunna veta hur sommarn ser ut nu? Inte den blekaste ju.
Har ju inte ens nå datum då stambytet är klart  och tänker ju inte ta semester och sitta i en halv klar lägenhet ju.
Vet ju inte när brorsan kommer hem och om jag skulle iväg dit så kan det ju va bra att veta.
Shit va ångest det blev!
Vad ska man göra?
Ska jag bara slänga in ett par veckor mitt på sommarn och hålla tummarna för att man kan styra upp nå kul och inte bara blir hemma sittandes.
Jag menar har ju typ noll koll på när vännerna lägger sin semester då dom inte måste boka in den redan i februari!
Äh, va fan det är väl bara att chansa, så måste man ju också ta reda på hur mycket semester jag har.
Bra att man inte känner sig stressad i alla fall.


I dag har jag i alla fall vart duktigt.
Lämnade in min mobil på lagning. Visade sig att det var 3 månaders garanti sen förra lagningen och i dag har det gått 3 månader och typ 15 dar.
Tjejen på Aircall sa att hon skulle försöka i alla fall.
Sen va jag på gymet och körde ett rätt lagom ben pass. Sen handla på vägen hem.
Hem hårinpackning, dusch och lång promenad med hundarna.
Var jätte mysigt att promenera i snön och dom pulsade och lekte.
Tiger va jätte lycklig!

Och nu då...?
¨Nu jobbar jag!

P.s 1) Emma stay strong, bättre att veta än att undra är mitt tips till dig. Du måste stå på dig!
P.s 2) Kalle nörd!!!! You know why!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback