sön

I dag har jag vart och tränat i morse före frukosten. Sååå skönt, har slarvat som FAN. Men nu känner jag mig åter på G.
Gäller bara att komma över det där sega i början när man väl är igång känns det as bra.
Annars har söndagen vart soft, inte gjort många knop alls precis som det ska vara på söndagar.
Tog en promenad hem till mig med Tiger och tog med mig grannens hund(pappas ex) Mysan, blev tvungen att hämta lite stuff.
Upptäckte bland annat att min far inte har nåt rivgärn och jag var as sugen på rivna morötter. Men när jag väl hade hämtat rivgärnet va jag inte lika sugen längre och sket i't.
Ha, ha so me.
Nää, nu e reklamen slut, kollar på holiday staring my boyfriend Jude (ja Cartin my boyfriend. Du har din!).

 
Bilden är från  i sommras efter en god middag på Djurgården. Minns det som det var igår.

Peace to the streets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback