Spraydate?

Ja ,nu var ju tillbaka på denna skit sida. Men va fan ska man hitta på då?
Okej jag håller med lär ju inte hitta prins charming där (men kanske en god middag) men tyvärr  tycks sidan mest bestå av dårar.
Ehh, vad säger det om mig?
Skit samma den som söker skall finna eller?
Fast ärligt talat vill ha men känns inte som att jag söker, lika bra. Vill bara att det skall komma som ett "tone of bricks" om det nu nånsin kommer.
Bjuder här på lite härliga mail jag fått på spray och nej tjejer dessa karlar är mina.
 Don't even try!

1) "hej hur är det ?titta liten på din profil och tycker det är interessant , vill inte prata om sex och säga att du är snygg , vill en serioös förhållande , men man vet aldrig , alla fall , om du tycker att vi kan prata liten så det bara säga ok . Ha det bra så länge "

2) "Hej, jag är inte omskuren men funderar på det. Jag söker en dominant kvinna som kräver det av mig.
Endast seriösa svar tack."

3) "Hej, vad vacker du är. Jag vill bli dominerad och förnedrad.
Söker någon som tycker om roll spel. Har ingen bild men om du har cam kan du få se mig där.
Endast seriösa svar."

Gillar speciellt det där med endast seriösa svar. Självklart grabbar ska ni enbart få seriösa svar, ingen skulle väl driva med er!
Så vad tror ni är någon av dessa den "rätta"?

Fast jag ska ju inte total dissa det här med internet dejting. Sanningen är att det finns små hjältar här också.
Schyssta, snygga karlar som bara är trötta på krog livet vilket passar mig perfekt (för hur kul är det egentligen).

Nää, nu har jag inte tid ska maila tillbaka till han som vill bli omskuren, verkar go ju.


Peace!

Kommentarer
Postat av: emma

men vad är grejen med bara serösa svar:)??? dags att ta första steget och lämna den där skit sidan. och satsa fullt på the one and only:) För vill du så måste du nog ta tjuren vid hornen och säga vad du känner innan tåget rullar vidare.



ciao ciao

2009-02-09 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback