---

Lite irritation i det tidigare inlägget, sorry...Men måste få det sagt (eller skrivet).


I dag har jag i alla fall vart duktig!
Vart på gymet och tränat armar och rygg, va fett skönt. Var inne på det nya friskis vid Lindhagensplan (närmare pappa) och det var såååå NICE!!
Allt var så fräscht var typ själv första tjugo minuterna sen droppade det in lite folk men det vart aldrig speciellt många kanske fem-sex stycken.
Skit bra nya maskiner fanns det också. Asså friskis fridhemsplan är det abslout inget fel på love it there. Det är också rätt nytt.
Men det var kul med lite omväxling.
Sen vart det hem till pappa käkade lite och gick ut med Tiger baby.
Sen slocknade jag på soffan en timma och nu är jag at work.

Å så var den dan slut!

I morrn ska jag skynda hem från jobbet hämta alla mina darlings och gå hem till mig sover hemma i helgen, tänkte försöka göra det varje helg. Jag menar det funkar ju att va hos mig på helgerna än det är ju inte förens i mars min lägenhet skall stambytas.
Hoppas bara att dom inte blir allt för förvirrade dom små liven.
Äh, dom vänjer sig väl och det är ju inte för alltid.
Bara sex månader!!

På söndag ska jag get my nails done med lille syrran, längtar typ. Dom harinte sett så kul ut nu under vintern. Skivar sig så jävligt.

Chilli'n like a vallian!
Stay true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback