Beröringslagen

Nu när det är nytt år och allt träder en del nya lagar i kraft och jag har en.
Den kommer (ifall lag förslaget accepteras) heta beröringslagen.
Vad den innebär är egentligen enkelt no touching in public!!
Det är slut med det nu. Det blir inget gå på stan och hålla hand eller stå och pussas vid övergångsställena.
Detta skall enbart ske i hemmet.
Och då jag inte diskriminerar(skulle aldrig falla mig in) så innefattar denna lagen samtliga.
Oavsett ras, ålder, sexuell läggning och medborgarskap(innebär att detta även avser turister) står du på allmänplats no making out!
Det finns dock som med alla lagar lite gråzoner. För det kan ju hända att folk anser att tex en balkong är en del av hemmet och jag menar på sätt och vis är den ju det...Men är det så att denna balkong till exempel skulle vetta ut mot gatan, ja tyvärr då gäller även förbud där. 

Fan, kanske ni tänker nu vad är detta för jävla lag men öppna era sinnen. Det kanske gagnar även er som har någon att kladda på bland folk....
Har man tex en tjej/kille man älskar men egentligen skäms för så slipper ju man plötsligt att hångla med denna offentligt .       .
Det kan ju vara riktigt stämnings byggande att inte få röra varann och bara gå och längta tills man kommer hem och då smäller det!
Detta är ju bara två exempel men det finns säker fler.

Detta är dock ingen lag som kommer att vara för evigt. 
Tanken är att den skulle tas i bruk typ nu så snart som möjligt. Sen kommer den att vara vilande om ca 3 vec då _____kommer hem ett par dar för att sen åter träda i kraft tills JAG har hittat nån att snuska med in public då lagen återkommer att vara vilande och då är det fritt fram.
 
Men som alltid när det gäller nya lagförslag så kommer jag ju att behöva allmänhetens hjälp för att driva igenom detta.
Så vad jag behöver är namn(hört att man kan lämna in namn listor till ehhh..vad blir det regeringen?)


 
(Tänkte att skyltet kunde se ut typ så här..)

Synpunkter?  (asså inte på skylten utan förslaget i sig)


Peace out!

 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag e helt på, låter utmärkt i mina öron. men jag lär ändra mig den dagen jag skaffar en man. hmm. typ år 2015. ;)

2009-01-05 @ 18:32:58
URL: http://charliecheez.blogg.se/
Postat av: Oumi

Visst är den bra! Pöss!!

2009-01-05 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback