bio

Kom nyss hem från bion me Catrin. Såg Changeling med Jolie.
Det var nice och filmen var bra, väldigt bra. Och tönt som man är kutade jag hem och googlade handlingen som baseras på en sann historia.
M'c donalds vart det också trots denna intensiva bantning (NOT) och godis till filmen.

Annars är väl allt väl kan man säga. Har kännt mig lite konstig dom senaste dagarna och håller tummarna för att jag inte håller på att sjukna in igen.
Men har vart lite illamående och yrslig...Men, men.
Hade storslagna planer på att ta mig ut en sväng på fredag till Nordic light med Sandra och company eventuellt syrran också och hoppas att jag känner mig pigg i morrn kväll.
Catrin blev nervös och tyckte att jag skulle åka in men pallar inte!
Men svimmar jag åker jag in på koll.
Hoppas jag inte gör det, det är så jävla förbannat läskigt och obehagligt.
Men känner mig liksom varm och konstig lite hela tiden, men håller god min...
Trött är jag också typ jämt.   

Nää, nu måste jag mysa med mina små liv, har inte vrt nån bra mamma idag känner jag så nu ska dom få min totala uppmärksammhet.

 Tiger!

 Ebba!

 Alba!

Ska bli bättre på det här, lovar!

Peace to the streets

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback