Bitter f-a

Sitter hemma ap förkyld! Näsan svider å är alldeles torr och röd.
Känns som knivar när jag snyter mig. Kilar konstant i näsan och ögonen rinner.
Var på väg in i dushen, men orkar inte. Fryser och vill inte klä av mig ju.
Har typ tre dagars stubb på benen(ni vet precis när det är som vassast), tänkte raka dom....
Men va fan, i ain't getting any!
Känner mig helt för jävlig.
Så vad väljer jag då för  nöje en kväll som denna?

Jo, Victorias secret fashion show!!!


Fy faaaan!!!
Var man deppig innan e man ju självmordsbenägen nu. Jävla äckliga perfekta kossor!!!!
Hur f-a är det möjligt! Hur kan det bli så jävla rätt? Fattar ingenting. 
Man kan väl inte få allt heller?
Både vara smal och ha kurvor, håret, leendet, huden,skrattgroparna ? Förmodligen karlarna också. Hur fan har det gått till?!?

Seriöst what's up!!!
I'm never eating again!!
Fast grejen är att dom ser ju inte bara smala och långa ut ( inget size zero fan) utan dom är ju fit ju!! Såååå jäkla orättvist.
 Å här sitter ja och tror att JAG kommer få mer lovemaking i år!!

Jag ger fan upp. Jag skiter i't. Nu ska jag bara vara. Jobba, träna, umgås. Jag tänker inte flippa för nån jäkla finne nå mer so what? Never gonna look like that anyway so why bother.

Jag ska fan bara vara jag.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback