fan också

Ville verkligen ut en sväng ikväll. Va ett bra tag sen sist nu.
Kan ju inte sitta hemma och häcka jämt ju. Men mår inte bra. Känner mig inte bra alls.
Mår jag så här på måndag får jag nog ringa läkaren i alla fall.
Har ingen lust men va fan ska jag göra då?
Känns så dumt, bangar fan alltid när Sandra frågar.
Men det är inte meningen. Men faktum är snart kommer dom att sluta fråga.
Men kan ju inte tvinga mig iväg när det inte känns bra. känner mig själv, vet att jag inte skulle ha kul när jag inte känner mig hundra.
Kommer att fega ur och stänga av mobilen. Känner bara att jag inte orkar.

Men nästa fredag ska jag iväg på East och äta sushi så är det bara.
No excuses!

Sorry, men pallar bara inte ikväll.
Nu ska jag bara dra pläden över mig, dricka en kopp te och sen SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback