Gammal?

Var ute me Tiger igår i lilla parken vid mig, där satt tre fjortisar och rökte och drack nån äcklig häxblandning (vi minns ju alla hur dom smakade).
Dom vart ju självklart över förtjusta i Tiger.
Så här gick dialogen:
Nån av tjejerna:  Åååå gu vilken söt hund!
Jag: tack!
Nån av tjejerna: Är det en sån där Paris Hilton hund?
Jag: Aaa, typ...
Nån av tjejerna: Fast din e sötare.
Jag: tack!
Nån av tjejerna: Jag har alltid velat ha en sån hund. men alla säger att det är så fjortis.
Jag: jaså...
Nån av tjejerna: Fast det är ju okej för dig att ha en sån. Det ser ju inte fjortis ut när man är gammal.

What the F!!!!!!

Det har i ärlighetens namn aldrig slagit mig att fjortisar ser MIG som gammal!!!
Är det time to face it?
Dags för anti rynkkräm?

Am i an old biatch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback