God morgon

Eller nja, typ. Försov mig fett!!!
Har nämlilgen haft hjärtinfarkt i natt (är jag övertygad om). Fy fan vilka smärtor jag har haft i hjärttrakten, trodde att det var slut nu.
Och dramatisk som man är funderade jag på att snabbt raffsa ihop ett testamente.
Vet inte vad det berodde på, men jag hade alla symptom, ont i armen, illamående och bröst smärtor. Det var ett rent helvete kan jag tala om måste ha legat i  timmar och haft ont. Detta kan dock också ha berott på tränings värk, då jag körde rätt hårt sist och trändae kroppsdelar som i nte blivit tränade på ett tag.
Men nån gång måste jag ändå ha somnat och dog gjorde jag ju inte då jag nu sitter på jobbet.
Skit trött!

Hade ju tänkt att jag skulle träna idag efter jobbet, Har till och med styrt upp så att grannen ska gå ut me Tiger. Men vette fan nu asså...
Sååå trött. Men tar en promenad hemåt efter jobbet och då går jag ju förbi gymet och kan ju bestämma mig då.

Sen blir det packning,  i morrn går lasset till barndoms hemmet..Okej det är ju inte helt hysteriskt, har ju nära hem och på helgerna kan jag ju va hemma då är det ju lugnt.
Annars kommer helgen bara att vara lugn. Igår vart jag bara hemma kikade in hos grannen som hade lite party, tog ett glas vin och en öl och lite bailys(hmm, kan det ha och göra med the heart attack?) och snackade lite skit.
Idag blir det nog bara hemma mys, kanske nån movie eller nåt who knows.
We'll see.

Peace to the streets and those who need it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt med alla desa hjärtinfarkter.......

2009-01-12 @ 17:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback