HÅLL FÖR!!!!!!!!!!!!

Klev på en överfull t-bana i morse, på grund av ett tidigare vagn fel.
Full proppat var det och fuktigt och äckligt. Som tur va skulle jag bara en station till Fridhemsplan. Men så står det en j-a dåre i denna förbannade trängsel och bara hostar rakt ut.
Asså kom igen nu vuxna människan!!! Stod ett tag och bara försökte att andas utåt, men aset gav sig ju inte och till sist blev jag tvungen.....och det är inte första gången jag säger detta till en vuxen människa.

- Ursäkta, men är man över 4år får man faktiskt hålla för när man hostar.

Om blickar kunde döda säger jag bara, ha, ha.
Men jag ska ju inte behöva säga det ens en gång.
Vett och etikett people!!!

Till saken hör att jag på morgonen titta på tv 4 nyheterna där dom sa att TBC åter är på drift i Sverige. Kommer inte ihåg orten det rörde sig om men det smittar via luften.
Okej hade nån på denna t-bana vart smitt bärare så hade man väl fått det ändå me tanke på hur trångt det var.

Men ändå håll för, för fan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback