hallå där!

Känns som om jag slarvat fett me inlägg nu. Jag som var så duktig!!

I dag gick i alla fall lasset hem till bardomshemmet och i skrivande stund sitter jag på min extra säng i vardagsrummet.
Men allt gick bra syrra hjälpte till och andra familje medlemmar också.
Katterna var inte riktigt okej med att skyfflas in i lådor och tas från sitt hem, men nu tycks dom ha hittat sig någorlunda till rätta.
Men det vart mycket jamade vill jag lova.
Övertygade pappa om att dom var såååå lydiga och inom fem minuter låg den ena och sträckte ut sig på
köksbordet och den andra hade ner en staty(2 gånger), men , men.
Nu ligger dom på var sin soffa och vilar ut.
Tiger verkar inte bry sig det minsta bara hans lilla hus är med är han glad och nöjd.

Guu, snacka nostalgi tripp att va hemma igen!
Ha, ha pappa ligger och snackar franska och ni som har någon gång har hört en afrikan prata i telefon vet att det hörs rätt bra.
Men annars har allt gått bra, hann till och med gå iväg på gymet i morse.
Och en god gärning har jag klämt in i dag också!
Lämnade in en kopia på mina hemnycklar till grannarna vars lgh stambytet börjar i så att dom slipper gå ut i kylan till vår lilla toa/dusch barack.
Är ju ändå inte hemma på vardagarna ju kan dom ju lika gärna gå hos mig.
Glada vart dom i alla fall!

Nää, nu ska jag ut och springa en timma innan läggdags!

Ha!  Tror ni det själva?!?

Nu ska jag poppa popcorn och göra té.

Peace!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback