Hemma igen(typ)


Nu har jag precis slagit mig ner i soffan hos pappa igen efter att ha promerat hit med tjejerna och Tiger.
På teven är det fotboll vilket det oftast är här när pappa väl tittar på teve (han brukar inte göra det så mycket).
Katterna verkar ta det här rätt bra, va rädd för att det var lite djurplågeri att forsla dem fram och tillbaka men verkar funka.
Tror dom vänjer sig rätt fort och så känner dom ju igen sig på bägge ställen ju.
Och Tiger, tja han mår bra bara han får klappar och nu ligger han hos pappa och myser.

Själv är jag rätt trött (som vanligt). Va och tränade i morse och sen hem och chillade.
Sen mötte jag upp Sandra och tog en fika på Fix (och ja, självklart med en fet bit cheesecake!). Mysigt att träffa henne blir så glest nu mer, fast det tycks inte spela nån roll vi vet alltid att vi har varann.
That's my former partner in crime back in the old days. Sen dess har vi coolat ner oss lite, men fortfarande tighta, and always will be.
Hon hittade ett av mina armband som jag själv gjort och bestämde sig för att det skulle hon ha och jag skule ha det andra (hade två typ likadana). Jag med mina oturs nojjor trodde at det var otur att skilja dem åt men hon drog till me nåt om att det var bra för då har vi varsitt och det betydde bara tur. Hon är rolig. Hon vet allt om mina ångest grejer behöver inte ens säga nåt ibland.
Hon är en sån som always got your back. Om hon så är på andra sidan jordklotet så har man henne alltid sånna människor är det ont om, så har du nån sån i ditt liv..
Hang on for dear life och visa att du uppskattar dom.
(Vet att jag slarvar med det ibland Sandra, men du vet väl att du har mig Alltid.)

Sen har jag faktiskt inte gjort många knop i helgen vart ett par glas vin och fia me knuff hos grannen i fredags och i lördags bara hemma.
Och sen var ju helgen typ slut ju!

Nu blir det en kopp te och nio filmen på trean flight 93 (se värd för er som missat den) har sett den förrut men den går att se igen.

Så Peace på er!

Keep it real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback