idag...

Känns det som om jag inte gjort ett skit.
Fast att jag va och tränade i  morse före frukost. Men i dag har det inte hänt nå kul alls faktiskt. Eller jooo, mina nya skor från Laredoute kom idag!
Snygga faktiskt, inget speciellt egentligen ett par svarta stövlar me låg klack. Behövde verkligen ett par "vanliga" skor att ha på vardagarna och dessa duger utmärkt!
Sen kom det ju också ett par nya träningsbyxor i paketet och jag vill poängtera att detta beställdes 081231, innan nyårsslaget(me tanke på mitt nyårslöfte).
Så det var det sista fram till sommarn som jag tididgare nämnt. Förutom underkläder vilket jag också nämnt.
Sen var det inte mycket mer att raportera från idag, eller joo just det måste ju bara nämna att jag på senaste fått friendrequest på facebook av folk jag inte känner och inte har gemensamma vänner med. Who are these people and how did they find me.
Skumt, men det är ju hela fenomnenet med facebook, skumt asså.

Nää, nu ska jag snart sköjla ur min hårinpackning och koka lite te.
What can i say? I'm a party girl!

Peace to Gaza!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback