så annars..

Har ju slarvat då min data inte längre håller måttet. Den har praktiskt taget lagt ner.
Men en omformatering är på gång i helgen!
 
Men helgen då?
Vart som bekant hemma i fredags då jag var alldeles för seg.
Men i lördags tog jag mig ut! Var ju först (som alltid) förbi kvarterskrogen på ett glas vin och snackade lite skit me Lina. Sen drog jag förbi biljarden och snackade ytterligare lite skit med alla där. Jätte mysigt och längesen jag var förbi där.
Sen tog jag en bulle till söder där jag mötte upp Anna, Linn och Linns syrra.
Där drog vi in på Snaps.

   
Tove, Linn, Anna                                    Martina

 Madde

Det var riktigt  nice. Snälla tjejer. Även två andra tjejer Martina och Madde "aka" syrrorna bus, vet inte varför jag döpt dom till det, tycker att det passar dom. Dom verkar så pigga.
Men det var en trevlig kväll, shakade lite och drack lite( inte lika mycket soom Linn, men än då).
Den bruden svepte i sig!
Men over all, en fett trevlig kväll!

Men ialla fall. Ska bli fler inlägg nu.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahhaha I foooound you ;)

2009-01-30 @ 13:54:42
URL: http://mittljuvaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha, ha!!!

Hej!!!

2009-02-03 @ 23:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback