the weekend

Så vad har jag gjort i helgen då?
Inte mycket vettigt kan jag ju tala om. Eller jooo, har ju jobbat förstås. Men annars har det vart lugnt.
Tiger har vart hos sin kontakt familj(Hagberg/Gerdin) och haft det super mysigt.
Trodde det skulle bli as skönt att slippa han ett tag men jag saknade ju den lilla skiten ju!!

Åkte dit för att hämta han och blev bjuden på tacos och hör och häpna Mats stod vid spisen( vilket vi fick höra heeeela kvällen). Men gott var det.
Kollade på film gjorde vi också Mats sa jag fick stanna och kolla om jag var tyst. Jag höll i tjugoen minuter(ja, han tog tydligen tid).
He cracks me up!!!
Men det var i alla fall mysigt och skjuts hem fick jag också. Sen kom brorsan och vi kollade på ytterligare en film som jag tog me mig från Catrin.
Men han somnade.

Sen upptäckte jag en annan sak igår. Va inne hos grannen och hon satt och kollade på tv4+!!
What the F!!! den kanalen har ju inte jag ju gormade jag.
Grejen är fick jag höra att vi har precis samma kanal utbud. Jag har bott där i typ 5år och fan aldrig haft den kanalen( fast jag tror att jag kan ha haft den...)
Men i alla fall gjorde en kanal sökning och hittade en massa kul kanaler.

Än kan man bli överasskad!

P.s Detta skrevs på rasten (i fall att du kikar in. You know who you are)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha..Ja gott var det:-)

2009-01-05 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback