To trust or not to trust?

That is the quesstion.....
Uppfattar dig som lite lurig, nästan opålitlig. Det är det intrycket du ger och inte bara mig som jag har förstått det.
Sure, alla kan ju inte vara öppna och hur kul vore det om alla var det. Finns saker ni aldrig kommer att få veta om mig.
Men att gå omkring och kännas lurig, det gör jag inte.
Dom flesta kan lita på mig, räkna med mig och dom som inte kan det....well they probably don't deserve to.
Men du är inte trustworthy, sorry.
Önskar att du var det men det är du inte. Dig kan man absolut inte räkna med.
Tycker inte om dig mindre för det, men det gäller att veta vilka som got your back och du tråkigt nog inte en av dom.
Jag är fortfarande din kompis, skulle jag vilja tro om inte annat.
Vi kommer väl om inte du tycker annat ändå att hänga, ta ett glas vin, gå på bio och allt det där.

Men jag räknar inte med dig, för det kan man helt enkelt inte.

Peace!

P.s på måndag kommer helgens bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback