Hamburgartallrik?

Känns nu så här på efterhand rätt onödigt. Men nöden har ingen lag och det var vad min kropp krävde av mig igår.
Men det vart i allafall ingen blöt kväll och det är skönt.
Pratade med S och hon hade precis upptäckt att hon inte orkar som back in tha day. Fan, gnällde hon man känner att man håller på och bli gammal, känns inte som om jag pallar två kvällar på raken.
Detta faktum kom jag fram till för typ en evighet sen.
Jag är inte längre lite bakis seg på morgonkvisten som förr, nää, jag är bakis i två dagar!

Men i allafall känner mig lite seg i kropp och knopp men på grund av den där jäkla hamburgartallriken med extra Bea så måste jag till gymet. Det har jag lovat mig själv.

Så peace på er of to the gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback