Om man väljer det man alltid väljer. Får man det man alltid får.

Nu får ni stå ute ett tag med glesa inlägg.
Går nämligen på semester snart och ja, datorn har lagt ner verksamheten helt nu. Ska dock införskaffa en ny men det blir ju inte förren till löning såå..

Så semester då?
Vad ska hon hitta på?
Absolut ingenting!!
Och det ska bli sååå nice.
Inga planer alls och det känns väldigt bra. Ska bara vara, hänga med polare, familj och vem vet..kanske nån mer..
( I hope..)
Träna ska jag i och för sig göra. Har kommit igång nu och det känns skit bra.
Enda molnet på min himmel just nu är dator fan!
Alltid är det ju nåt..
But hey that's life.

Catrin ringde från Mallorca idag och ligger typ bara och njuter. Det ska hon ha!
Hon har läst klart Flyga drake som jag typ tjatat mig stum på att få henne och läsa. Jag behöver väl inte säga att hon tyckte den var underbar, så har ni inte läst den.. Sätt fart!!

Känner mig för övrigt lite lättare nu när jag gjort mig av med onödig last.
Det är bara att hiva överbord. Livet är fullt av besvikelser ändå.
Vänner är ju till för att få en att må bra, för att kunna vända sig till, prata med, skratta med. Berätta dina innersta tankar för, dom ska stå på ens sida och vara där när man behöver dom. 

En vän ska blåsa när du bränt dig...
Inte vara den som håller i tändstickan.


Tack Sandra, Jossan och Lina som alltid står redo med brandsläckaren.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback