Oumi= a pain in the ass?

Ha, ha så känns det just nu.
Var ute en sväng igår med S. Möttes upp på Polhem tog ett par glas vin och chillade lite.
Asså jag kan dricka, jag kan handle my alcohol. Det är inte där skon klämmer...
Jag vet ju själv vad jag säger och gör. Blir liksom aldrig packad utan alltid lite lullig. Känner jag att jag håller på och blir packad då åker jag hem. Men på nåt sätt är det ändå nåt sdom inte klaffar.
Jag är inte den som grinar eller skriker på krogen tycker sånt är så pinsamt när folk "hamnar" där.
Men jag blir nog lite jiddrig..
Jag skäms...
Ha, ha.
Såååå svartsjuk, fast jag egentligen inte är det ju. Innerst inne. Som om jag bara vill ha en diskussion. Fattar inte grejen.
Jag måste lägga ner!
Okej från och med nu en ny Oumi!!
Pratade med R halva natten om det är nån som vet hur jag är så är det väl han i guess. Men han sa att det inte var så farligt att jag var bra och att allt det goda liksom överväger min svartsjuka och mitt jidder.
Men jag skäms som en hund! Vet inte om jag någonsin kommer att våga ringa..
Vi får se.

Och som alltid såna kvällar spökar du....
NU ska jag ner i tvättstugan och hänga upp min matta. Nån av dom små liven här hemma hade spytt på den, nice va?
Sa jag att jag tog med mig farbror Ågren på stan en sväng.
Jag ville inte men han fick mig att köpa tre tröjor och en jacka!
Han vet att jag inte har råd men det var det enda sättet att bli av med han på.
Så nu känns det lite bättre.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback