På kvällen smider vi planer. När vi vaknar gör vi som vanligt...

Så jäkla trött nu!
Dagen har vart  rätt lång men jag har fått en hel del gjort. Dock inte blodprovet för denna månad. M,åste ta det i morgon annars bryter dom väl ihop på mig där på KS.
Jag har tränat, var riktigt duktig! Hoppade dock över en maskin då tjejerna som höll på med den aldrig tycktes bli klara.
Får lägga till den i morrn.
Tvättat har jag också gjort.
Okej det var väl inte så överdrivet mycket. Men jag har vart trött som fan så det kändes mycket.

Sov nämligen inte ett piss i natt.
Först kunde jag inte somna,  hatar att somna när inte dagen känns" klar "liksom.
Man ska inte ha nåt att grubbla på när man ska sova.
Man bara ligger och ältar och ältar och klumpen i magen bara växer och växer. No good!
Sen när jag väl somande så drömde jag värsta mardrömmen. Det var någon form av utrotning av människor och vi var ett gäng som klarat oss men nu var på flykt.
Catrin var med och det var hon som ställde till allt genom att bli "tagen" så att vi blev tvugna att försöka rädda henne. Vi är ett löst begrepp då jag vet att jag inte var ensam men inte har nån aning om vilka som var med mig.
Dreams make little sens.
Vaknade i allafall skräckslagen!
Fy fan va läskigt det var.
Så gick upp tog med täcket, satte på teven och lade mig på soffan.
Vaknade med as ont i ryggen vid halv tolv på dagen och fortfarande lite ont i magen för allt, drömmen och allt annat tjafs.

Joo, just det tog ju en lång promenad med Tiger också på dan!
Så som sagt lite har man ju fått gjort.
Imorgon ska jag ta dom där proverna och träna.
Sen vette fan, skulle behöva kika förbi pappsen var ett tag sen nu.

Nu är iallafall tankarna lite klarare och jag vet mer.
Nu slipper jag undra...

Peace to the streets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback