schhh....so quiet

Ja det kan man ju lugnt säga att det har vart.
Men har inte haft mycket att skriva eller snarare lust. Det kommer och går..
Det vill inte säga att jag vart sysslolös, för så är inte fallet.
Det har vart underbart väder, nästan lite för bra. Har vart ute i solen och myst och jobbat såklart.
Kommit igång med träningen igen (peppar, peppar ta i trä)
Känner mig skit dukitig och peppad.
Tror jag har åkt mer båt på typ två veckor än vad jag gjort på ett år, ha, ha. Skit mysigt!
Det har vart Kungshättan, Synsholmen och Utö.
Sen har jag hängt med brorsan senast nattbio i lördags. Det har vart rätt lugn t på fest fronten vilket bara har vart rätt skönt.
Saknat plutt, vilket jag innerst inne tycker är lika jobbigt som det är mysigt. Fan, vill ju inte fast jag vill liksom.
Vi får väl se när han kommer hem vad som händer...
Vill ju inte lägga alla ägg i en och samma korg som det så fint heter. Men tycker om honom det gör jag.
Rätt mycket.
Måste kirra en tvättid också.

More updates. I know...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback