God morgon världen

Lite seg är man ju. Var uppe och målade till typ ett på natte ja, i mörkret...
Nu så här på dagen ser jag att det vart lite flammigt, som alltid när jag målar.
Men, men det är ingen kris. Tänkte köpa ytterligare lite mer färg och fin putsa i morgon på dagen. I dag finns ingen tid.
Ska ju som sagt iväg på studentmottagning.

Just nu sitter jag och väntar på min lägenhets besiktning under tiden har jag kopplat in alla högtalare till min dvd. Jag vet vad ni tänker: Fan vad duktig du är Oumi! (i know).
Nää, nu får dom komma snart. Tänkte ju sova ett par timmar till ju.

Vänner...
Är inte alltid vänner om man alltid ska vara den som tar första steget till en försoning.
Att inte kunna säga hej, för att man inte tycker lika.
Att inte kunna prata.
Nää, gu va less jag är på att det alltid blir så.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback