Got a call...

Nu har det vart uselt med uppdateringar, jag vet det.
Jag har inte lagt ner verksamheten jag har bara vart slarvig.
Midsommar var as nice och riktigt svennig. Det var ett tag sen jag hade sån midsommar typ femton år för att vara exakt.
Det var när mamma levde och vi var i Finland.
Så det var kul. Hade med mig min partner in crime Emma aka "slemmsan" och Tiger.
Har en massa bilder men min dator vill inte riktigt.

What about love?

Ja, har ju som sagt kanske träffat nån, kanske...
Vill liksom inte jinxa det riktig än, ha, ha.
Nää, men vi sågs ju som nämt i tidigare inlägg och det blev väl lite myspys men thought nothing of it riktigt. Tänkte mer att det var ju mysigt. han var snygg och trevlig.
Men....så sågs vi igen..
Bara chillade lite (och lite mer än så)och då kände jag det.
Hmm...kanske ändå..
Men jag har ju en tendens att bli så där blixtförälskad och ärligt så är det mest bara hustle. Vill liksom inte hamna "där" om ni fattar vad jag menar.
Speciellt inte eftersom att man vet hur karlar är. Dessutom skulle han iväg med sin polare(som jag dock känner) på en roadtripp till ...(säger jag inte) Han ska vara borta ett par veckor. Tre för att vara exakt och vi vet ju alla hur en sån resa ser ut och vad den innehåller.
I allafall om jag själv skulle åka och som man känner sig själv känner man andra eller?
Men lyssna på det här!
Samma natt han åkte ringde han för att säga hejdå och igår natt ringde han därifrån. Sa att han saknade mig och undrade om det var ömsesidigt.
Gulligt!!
Okej, är det nåt jag vet så är det att man inte ska ropa hej innan man kommit över typ..ån.
Men okej, lite glider man ju runt på moln...
Men som sagt schhh...
 Vi säger inget ännu....

Peace!
(och jag ska bli bättre på det här. Jag lovar)

Kommentarer
Postat av: Emma

Göööööckkaaannn!!

2009-06-23 @ 17:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback