I'm doing fine.

I dag har jag inte gjort många knop kan jag ju tala om.
Vaknade alldeles för tidigt. Klockan kvart i fem för att vara exakt och det är way to early!
Som alltid när jag väl vaknat så kan jag ju inte somna om.
Fan, inte ens morgon soffan i tv fyra var igång.
Så det vart Felicity. Jupp ni läste rätt. Visste inte ens att dom fortfarande visade den. Men så brukar man ju inte titta på teve klockan fem på morgonen en fredag heller.
Tog en promenad med Tiger vid sex till 7-elvan och köpte kaffe (hade inget hemma..)
Somnade i allafall om vid halv åtta och vaknade av att grannens inneboende ringde på vid nio och ville hänga med Tiger. Så hon och hennes mamma lånade plutt ett par timmar medans jag somnade om.
Vaknade igen vid halv ett när han blev retunerad.

Tog mig ut i regnet till dagslivs handlade lite, hyrde Flyga drake.
Kröp ner i soffan med kanelbullar och en hemmagjord latte.
Lite besviken blev jag på filmen. Inte för att den var dålig, men boken är sååå mycket bättre, (har ni inte läst den så gör det asap!!) men så är det ju alltid.

Syrran spelade på Hotell Scandic Malmen idag och lite ångest har man ju för att man inte tog sig dit.
I blame the weather!!!  (och min mens värk)
Jag menar hur kul är det gå ut i ösregnet?

P.s
För er som oroar er över tidigare inlägg...
Jag skriver vad jag känner när jag känner det.
Jag mår bra.
Jag är inte deprimerad om ni nu tror det...  Jag skriver inte för sympatier eller för att jag vill prata om det.
Jag tänker inte på döden varje dag, det gör jag inte.
Men ibland är det svårt att låta bli det vore ju konstigt annars.
Jag är ju sjuk.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback