Midsommar (igen)

Så vad blir det då detta år?
Hade inga planer alls när grannen frågade om jag vill komma ut til hennes land ställe på Kungshatt.
Så dit bär det av!
Ska bli kul, Tiger är på också. Få dricka och äta lite gott ocg så kommer det ju att var gott om roligt folk också.
Klockan fyra går Drottningholm s/s från stadshuset and off we go.
Men...
Jag är så jävla trött!!!
Somnade inte förrens vid typ tre igår och vaknade helt slut.
Började tio på jobbet coh var redo att kompa när jag insåg att det var extra löne tillägg. Yepp, i stayed. ha, ha man får ju inte vara dum ju.
Men iallafall är skit trött och inte en enda droppe kaffe fanns det på jobbet (som vanligt på helgerna). Måste hem duscha packa lite shit och skynda vidare.
Asså ska ju bli kul att komma iväg, men det är det där innan man kommer iväg som känns segt.
By the way vill ni veta hur det ser ut på Kungshatt läs detta http://oumi.blogg.se/2008/may// (En söndag på mälaren heter inlägget)

Mysigt va!

Peace!

P.s Han ringde igår...Glad blev jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback