Mysko blogg..

Gjorde ett inlägg som jag lade upp igår kväll men som inte tycks ha kommit upp..Mysko.
Var i och för sig inget spännade,bara att min data tog emot mitt nya mobilabredband. Vilket innebär att jag inte behöver köpa en ny data så snart som möjligt andå. så nu är soffa åter prio ett.

By the way så målade jag min vägg igår, själv!
Känner mig så duktig!
Jossan garvade när jag berärttade hon har nämligen sett mig måla. Men jag tejpade den här gången!
trist som fanmen jag har ju lärt mig min läxa sen sist jag målade. Fick nämligen köpa vit färg bara för att typ måla om lite i taket där jag "råkade" komma åt med penseln.
Ja, ja nu är i allafall en påstrykning gjord och på väg till jobbet köpte jag mer färg så ikväll kommer lager number two!
Tyckte först att det kändes för mörkt men nu tycker jag att det är super fint och mysigt.

Imorrn är det upp med tuppen på min semesterdag. Då är det besiktning halv åtta på morgonen! Kommer en hel drös bygg gubbar för att dubbel kolla allt.
Sen måste jag till stan köpa min student grej till Victor och åka ut till Rosers på studentmottagning.
Busy little bee!



Helgen ska bli lugn har jag bestämt mig för. Bara chilla hemma, typ.
No alcohol heller för den delen, tänkte nämligen försöka gymma lite under helgen.

Dejten...
Nja, dejten och dejten vi sågs igår på ett par öl. Satt och snackade lite och så.
Men insåg att han nog inte är för mig..
Tråkigt men så är det.
Det är absolut inget fel på han, snygg, trevlig och allt det där. Väldigt söt faktiskt...
Längtar hem! Vill få klart nu!!!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback