Really Oumi, really?

Så var det söndag igen då.
Ännu helg till ända. Trodde inte det skulle bli så mycket denna helg. Bara lugnt.
Men tji fick jag!!
Eller, joo fredagen vart ju lugn, men lördagen...
Hade tänkt mig att jag bara skulle ta ett glas vin med Emma. Men Emma tog sig hem till Thobbe för att käka tacos och jag vart inbjuden dit.
Först var jag skit seg och var verkligen i valet och kvalet. Var såå sugen på ett glas vin och orkade egentlgen inte gå hem till Thobias i regnet. Men å andra sidan Tacos.. ha, ha!
Så tog med mig min följeslagare (Tiger) och promenerade dit, Thobbe bor ju faktiskt jävligt nära.
Hemma hos Thobbe vart det mys med gammla klassiker på youtube vin och Tacos.
Sen var man ju på G, ha,ha!!
Alltså det skulle ju inte bli en ute kväll på liksom rikigt utan bara ett par glas vin. Så Emma och jag tänkte bara chilla på kvarterskrogen. Men när den stängde klockan drog vi alla (ägaren och hans polare och han jag träffade på East sist jag var där) till East.
Där vart det mer vin och det var skit mysigt där. Låter löjligt, men alla var där, ha, ha!!
Sen fick jag upp intresset för polaren till killen jag träffade sist. Ha, ha så Oumi!
Efter East drog vi iallafall hem till mig ett par stycken, käkade och drack lite öl.
Hångla?
Who me? ha, ha.
Nää, nu blir det inget på ett tag (hoppas jag, asså utgång) fan man pallar ju inte! Helt slut idag! Kom hem frå jobbet och slocknade.
Sen ringde Jonathan som alltid har bra tajming. Han var pizza sugen och pizza tackar man ju inte nej till bakis och jävlig.
Så han kom plockade upp mig och tror aldrig pizza smakat så bra!
Nu slaggar han på soffan och vid nio ska vi på bio.
Terminator...Inte ett dugg sugen, men va fan får ta en för laget.
Såå jävla trött!!

Nää, nu ska jag väcka Jonathan!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback