Studenter...

Igår tog ju lilla Victor studenten så jag och Tiger drog ut till Rosersberg  för att gratta.
Man kände sig ju inte lite gammal när man tog sig genom stan som var full av studenter på flak.



Haja att det var TIO år sen jag stog där och tjoa!!
OMG!!!!


Och liia Victor sen då! Inte så liten längre.



Victor och Eva-Lotta


Victor och Nico

Och så hade ju Ozzie fått bebisar.  Jag tror jag döööör så söta!!



Och  Lottas  granne hade skaffat puppy. Eller puppy och puppy, hon är bara ett par månader och väger redan tjugo kilo.
Jag tyckte att hon var underbar. Tiger höll inte med..

Diva


Lovley!!!

Nää, nu ska jag mumsa i mig resten av smörgåstårtan som följde med hem.



 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback