Vad har hon skrivit?

Har hört att folk säger att jag utmålar någon som en bitch här på bloggen...
Men hallå, känner ni inte mig?
Hade jag tyckt att någon var en bitch hade det stått: Hon är en bitch.
Men det gjorde det ju inte.
Jag skrev om en situation, något som uppstod.
Jag tycker fortfarande som jag tycker och det vet hon.
Hon tycker fortfarande som hon tycker och det vet jag.
Det innebär inte att nån av oss är en bitch. Det innebär att vi tycker olika.
Så om nån uppfattade det annorlunda var god och läs inlägget igen...
Man kan bli ledsen och ta illa vid sig, inte hålla med och allt det där.
Men tycker jag att någon är en bitch.
Då kommer det att stå precis det: Hon är en bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback