We don't even talk no moore...

Hej på er!

Nu har det åter igen slarvats hårt.
Sorry, shame on me.
Men det har inte hänt så mycket fast det har gjort det liksom.

Du och jag pratar inte. Tycker det är lite jobbigt men tycker samtidigt inte att det är mitt fel. En dag går och inte ett ord, två dar passerar och plötsligt har det blivit en "grej" av det hela som egentligen är en fis i rymden.
Så nu då?
Är det jag som felat?
Vet inte, men känns lite löjligt...
Vill prata med dig, men vad säger man?

Annars var man ju då som tidigare nämt ut i lördags. Söndagen var jag bara bakis och gick på bio med Jonathan.
Måndag kväll gick jag förbi kvarters krogen och chillade lite..
Träffade han från i lördags och snackade lite skit. Det var trevligt.
Bara få mysa lite med någon ni vet med lite spänning i luften ( postiv spänning för er som inte fattade det). Man behöver det ibland tror jag känna sig lite...vad ska man kalla det åtrådd, kanske och att få åtrå lite.
Det piggar upp.
Igår jobbades det och även så idag.
Kom faktiskt iväg till gymet igår det var ett bra tag sen och det var riktigt skönt.
Idag hanns det med lite shopping på för middan. Var inne på H&M och köpte en jätte söt lite klänning. Kommer förmodligen inte använda den då den är för "synlig" asså jag menar med färger och så. Men den var ju sååå söt och på rea dessutom.

Nää, får se om det blir nå intressant att skriva ikväll eller imorrn...


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback