(att det måste vara en rubrik?)

Hemma hos pappsen just nu. Kom precis han är inte hemma vette fan var gubben är.
Men , men har packat ihop min lilla family och tagit mig hit, lite tidigare än vanligt men hade såååå tråkigt.
Huvudet spricker av alla tankar (lånade den Blues hoppas det är ok), funderar, analyserar.
Funderar på att ta mig ner till gymet istället för lite sysselsättning.
Emma är ju så jävla duktig, fast egentligen inte så duktig (sorry Emma, men du vet vad jag tycker) lagom är alltid bäst.
Men man kan ju lugnt säga att jag ligger i lä där asså. Men den här veckan då jävlar (never said that before) då ska det gymmas och brännas!

Annars har helgen inte bjudit på några större äventyr, haft lite myspys hemma hos mig med Emma som tog med sig en massa mums och så det obligatoriska rödvinet.
Och Hero who else.
Lördag vart jag bara hemma sittandes. Ville gå ut men ville ändå inte.
Utgång har blivit lite av en sysselsättning för att inte bara sitta hemma och önska att du var där. Fan, kan man ju inte göra ju.
Men det har vart rätt kul att komma ut lite på sistone, se folk och bara chilla. Men i slutet av kvällen är det ju alltid DU.

Ser fram emot torsdag och lite förändring...=)
Nää, är The Hills weekend. Har ju sett alla episodes men va fan är ju lovley!

Mer ikväll hörrni!

P.S
Emma, OMG tack för helgen vet inte hur jag ska tacka för att jag fick komma hem till ett så rent hem. Det var en total surprise!!!
By the way vad sitter du och håller på för jävla hemlis nu då?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback