Dammvägg?

What a morning!
Blev väckt 08.14 av nån tjej från bygggillet (företaget som fixar hemma) hon informerade mig om att min förbannade plast rasat ner och jag behövde skriva på nåt.
Number one. Ringer man vid den tiden får man fan va lite trevlig och inte bara dryg.
Hon informerade mig i alla fall om att om jag ville så kunde dom bygga upp nåt som kallas för en dammvägg?
Det är alltså en provisorisk vägg som gör att dammet inte sprids så jävligt.
As bra! Tänkte jag.
-Ja, visst är det bra. Då fakturerar vi bara dig sen för den.
Say what!!!!!
Jo då vill dom ha åttahundra för denna vägg!!!!
Hello no!! sa jag.
Så det var bara upp ur sängen och ner på Åhléns och köpa dusch stänger.
Sen hem till mig för att bygga min egen dammvägg. Hemma hos mig hittade jag två latinlovers som var i full färd med att borra i min vägg.
Så jag gjorde mig så hjälplös som möjligt, försökte se så hopplös ut som möjligt med mina duschstänger och all plast.
När jag kände att dom tittade så såg jag till att se lite gråtfärdig ut.
And guess what it worked!
Slutade med att jag bara höll i tejpen och dom monterade upp duschstängerna längs taket, hängde över plasten och tejpade alla glipor.
Detta till en kostnad av 165:- (vilket var vad jag gav för stängerna) så ha!
800:- hell no!!!!

Sen var man ju redan igång så vidare upp på Fridhemsplan köpte lite mat och grejer (nu är det på riktigt inge mer skit mat!!)
Nu, är man hemma igen och sitter och lapar på en hallon, blåbär smoothies som jag gjort.
Fett gott!

Nu till dagens outfit (alla har ju det på sina bloggar)

 
(Ska bara räkna ut hur fan den ska sitta.)


Peace to the streets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback