En fet brownie senare!

Mmm så gott!!
Fick lite skäll i köket eftersom att det är hälsovecka at work. Men fan, så go'a dom 7-elvans brownies!!

Så vad har dagen innehållit då?
Bara spring som vanligt. Var uppe tidigt och på KS Solna för en check up på PAH-mottagningen. Allt verkar bra på den fronten (hur bra det nu kan bli med PAH).
Sen tog jag mig in till stan medans jag ändå var igång liksom och got some shopping done!
Äntligen kan jag kasta mina Lumené grejer (okej inte kasta, verkar dumt. Men lägga åt sidan) och back to my beloved clinique. Ny ansikts cremé och face tonic, love it!
Sen blev det lite annat krimskrams också.
Och en ny behå då den andra som tidigare nämt pajat. Hittade en nästan lika dan som den som pajat (YES!!!) och till den blev jag ju tvungen att ha ett par hotta panties, såå najsa!!
Nu ska jag bara hitta nån att visa dom för..=(
Det kommer!!! (i keep telling my self)
Va rätt nice att vara på stan så där på förmiddan utan att det var så mycket folk och bara ströva omkring och chilla.
Åh, vilket lovley väder vi haft i dag!!!
Väl behövligt med lite solsken känner jag allting känns lite lättare då.
Imorgon ska jag till frisören, hoppas det blir bra.

Och Han då.....
Nope still nothing...

Peace to the streets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback